dilluns, 5 d’abril del 2021

Tuitrelats 2021 #FGCrelats @FGC

 Fitxer:Mapa Línia Barcelona-Vallès.png - Viquipèdia, l'enciclopèdia lliure

Punts de vista
Aquell saltiró fet just quan es tanquen les portes. Alguns se'n riuen quan els parlo d'esports de risc.

Prudència
No gosàvem mirar-nos directament. Aprofitàvem la foscor del túnel per creuar les mirades en el reflex que ens oferia la finestra.

Compartir ruta
Va somriure'm i vaig apartar els peus del seient per deixar-la seure. De reüll, la vaig contemplar durant tot el trajecte. Vam baixar a la mateixa parada.
L'ensurt va arribar, quan va entrar a classe, i es va presentar com la nova professora d'arts plàstiques.

Tren del silenci
L'arribada de les mascaretes el privà de llegir les converses del seu voltant. Havia perdut la distracció que li feia més lleugera la tornada a casa a una persona sordmuda com ell.

El tren de la vida
El dia que el seu net li preguntà si a l'escola havia també estudiat anglès, ella li respongué que n'havia après tres paraules, ara ja de gran: "Allow way out".

Ordre d'allunyament
Com era habitual, de tornada a casa amb l'últim tren, dormia a estones. Vaig obrir els ulls en notar aquella olor coneguda. Enmig del silenci i penombra del final de línia vaig veure un punt brillant. Encara que xisclés no em sentiria ningú.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada