diumenge, 27 de desembre del 2020

Microrelats de Iona amb imatge de @jjmunozrengel

 
Acariciar
I vaig decidir acariciar el perill. Era això o resignar-me a una vida ensopida al costat d'aquell home. Un home que ja no sabia acariciar.

 

Descuit dels bombers
Com que els bombers mai van venir a rescatar-me, em vaig habituar a viure dalt de l'arbre. Així va ser com vaig convertir-me en el "Gran Hermano" del barri.

 

Canvi climàtic
Els boscos no han tingut suficient resiliència en front al canvi climàtic i ja ningú recorda com eren els arbres. 
Quan ve Nadal, per intentar seguir la tradició, posen un vestit de fulles a un dels robots de casa i així fan una mica d'ambient.


Venjança
El Pare Noel portava anys sense aparèixer. Això va inspirar-la per idear una venjança a les infidelitats del seu home. 
El càstig va consistir en disfressar-lo de Pare Noel i convocar les criatures. 
Jo, a gaudir fent d'espectadora.


Cagadubtes
Mira'm, mira'm. Com que et falten ous i ets un cagadubtes, em tens a mi allà engabiada, obligada dia rere dia a pondre ous. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada