divendres, 16 d’abril del 2021

Tuitsrelats Sant Jordi 2021

Testosterona
En morir li donaren dos opcions de reencarnació. Rebutjà ser cérvol, per això de portar banyes. Ell era molt mascle. En canvi, acceptà ser sargantana. S'adonà de l'error, el dia que va haver de despendre's de la cua per salvar-se del perseguidor.

Seure o no seure
Tot i haver-hi seients lliures, ella sempre es resistia a seure. Però ahir, es deixà portar, pensant que no tornaria a passar, i s'assegué. Fou un error. S'adormí com sempre. Es va passar de parada com sempre. Va trair els seus principis com sempre.

Èxtasi
Passejar un migdia de primavera. Gaudir de l'escalfor del sol a la cara. Tancar els ulls per gaudir-ne amb més intensitat. Trucada al 112. Dona atropellada en creuar amb el semàfor en vermell.

Passeig
S'escaparen del parc per anar a fer un tomb. Lluny, veieren una colla de gent en fila. S'hi van acostar i s'arrengleraren darrere. Quan el conductor de l'autobús arribà a la parada, somrigué a l'ànega i aneguets.

Vasos comunicants
A l'edat de set anys em preguntà per què sempre li posava dues calcetes, una sobre l'altra. Van haver de passar set anys més, per sentir-me prou valenta i respondre-li.

Paraules d'amor
Al poble encara en queda una. Ningú li fa cas. Viu trista i desvalguda, i cada cop té pitjor aspecte. Però va ser anunciar que la retirarien, que el poble en ple s'hi oposà. Aquells records del clínc de l'última moneda mentre deies les últimes paraules d'amor!

Discjòquei
Només entrar, sempre em somreia i mentre m'acompanyava a dins, anunciava que a la ràdio sonaria la meva cançó preferida. Jo li responia que sí, i que seria la de teràpia. 
En acabar, era jo qui somreia a la infermera de radioteràpia.

La mida justa
Abusava tant del t'estimo, que li semblà que el mot perdia intensitat, de forma que decidí dosificar-lo. El resultat fou catastròfic. Sense saber-ho havia convertit el mot en droga. I de cop, aparegué la síndrome d'abstinència.

Incontinència
Tinc una veïna que a totes hores tafanejava i després ho xerrava tot. Fins que em vaig afartar i decidí contraatacar. A casa començarem a dir en veu ben alta xafarderies inventades, i al cap de poc, ja la tractaven de mentidera. No va gosar a piular mai més!

Reutilització
Es trobà un clau, i com a persona que ho aprofita tot, va decidir clavar-lo al sostre. La policia va dictaminar que havia estat un suïcidi. En l'interrogatori no vaig explicar que dies abans havia deixat caure la caixa d'eines a terra, i que ja no tancava bé.

Rebutjat
Decidí no deixar passar ni un dia més, i va anar als jutjats a posar la denúncia. Després d'una hora de discussió amb el funcionari, marxà emprenyat. Com pot ser que no li hagin deixat denunciar a tothom, essent ell una víctima de la societat.

Enginy
Per poder-se saltar el toc de queda va demanar al metge que li diagnostiqués somnambulisme.

Precarietat oportuna
Estic al.al·lucinant. M'han donat la feina. Recepcionista nocturn en un hotel. Una oportunitat de viure històries obscures. És perfecte per un aspirant a escriptor com jo. Hores per escriure-les, i a més cobrant!

Qüestions que superen l'ortografia
A la bellesa, li havien pronosticat, que amb el pas del temps, la seva B donaria pas a la V. Ella desconeixia que era la vellesa, però quan hi arribà, descobrí que podia gaudir de la nova V, sense renunciar a l'antiga B.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada