dilluns, 28 de juny del 2021

Nanoreptes d'ARC Relats en catàlà (1)

Versionant cançons
Ton pare ja no hi és, ta mare és mala mare i el teu germà petit, potser no voldrà ser pare.

Tenia el costum de no incorporar nous costums.
L'única excepció fou que s'acostumà a no acostumar-se.

Clic!
Necessitada d'un amagatall, s'hi refugià.
Allò la va transformar, i ja dalt del trampolí, aixecà el vol i fugí.

Mentida consentida
Aquests dies tots desitgem la mentida que sap enganyar el nostre cos i el prepara per defensar-se. Se'n diu vacuna.

Salvatge
Quan l'aire li embullava els cabells, els rínxols dibuixaven les paraules que després ell musicava.
 
Infiltrada
Li deien poetessa tot i que mai escrivia versos. Passava que a totes hores la seva cara era un poema.

El llibre protector
Enganxadíssima a llibre, llegia tot caminant. De cop, les lletres desaparegueren. A l'aixecar els ulls veié el semàfor en vermell.

Metamorfosi
Era un barret anònim.
Avui m'han doblegat l'ala en tres puntes, i ara em miren burleta.
M'anomenen tricorni.

Frankenstein
M'agradava tant la sang i fetge que em vetaren estudiar medicina.
Això no obstant, tothom ja m'anomena Mary Shelley versió.2

Sempre anava amb el cor a la mà
Avui li han robat.
S'ha tornat dolentota.
Està bojament enamorada.

M'anomenen mala herba. El motiu?
No els agrado i em consideren oportunista.
Ignorants! Com poden no admirar una senzilla verdolaga!

Porto un embaràs amb antulls a dojo. La setmana passada foren cireres. Decepció!
Aquesta setmana neu. Satisfacció total. Orgàsmic!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada