diumenge, 29 de novembre del 2020

Estels


Era tard, vaig alçar els ulls per gaudir de la negra nit, espurnejada per centenars d’estels  brillants. Recordo el mot brillant, és el que li deia el meu avi a la meva iaia “Ets un brillant sense polir” Sempre ho vaig entendre com un preciós compliment, però ara, escrivint aquestes paraules no n’estic del tot segura. I parlant de compliments, els sincers i els hipòcrites, els  suaus, els barroers i els maldestres, i els plens de timidesa.

Ens agraden, no hi podem fer res, ens ruboritzen i ens fan sentir plens de vida. Però la vida és curta, al imaginar-nos enmig la immensitat de l’univers ple d’estels.

Estels, aquest cel estrellat , un sostre que ens té atrapats. Un mon immens per viure i descobrir. Mai no es tard ...  i vaig alçar els ulls per gaudir ...

Iona 

Publicat a ARCrelatsencatalà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada